Foloseste Google pentru a-ti promova afacerea!

Posted by Publicat de championsurl On 00:49

Foloseste Google pentru a-ti promova afacerea!

Daca inca nu folosesti Google pana acum te anuntam ca e momentul! Cu un trafic de cel putin 100 milioane vizitatori/luna, Google.com e o sursa imensa pentru afacerea ta. Google ne pune la dispozitie o gama variata de servicii, instrumente moduri de promovare pe care fiecare dintre antreprenori poate sa le foloseasca in concordanta cu afacerea lui. Sa aruncam o scurta privire.

#1. Web Search: Faptul ca esti afisat atunci cand vizitatorii cauta anumite informatii pe Google este o forma de publicitate gratuita. Pentru a putea fi afisat in prima pagina sau a doua atunci cand se da o cautare dupa anumite cuvinte este nevoie ca site-ul tau sa fie bine optimizat. Site-ul tau are nevoie de un continut bogat, original, trebuie sa se bucure de o buna popularitate in lumea online. Trebuie sat ii cont ca Google, pentru inceput, se uita in prima parte a paginii tale; deci ca sa fi listat intre primele afisari asigurate ca ai un continut relevant in prima parte a paginii web. Pentru a fi efficient foloseste aproximativ 300 de cuvinte, dintre care undeva in jur de 8% sa devina si cuvinte cheie. Dar despre optimizare in alt articol.

#2. Sitemap: Spiderul Google indexeaza constant paginile web, dar nu putem face o predictie in legatura cu momentul indexarii. Daca dai atentie optimizarii, sigur vei fi indexat ori de cate ori spiderul isi face treaba. In orice caz nu poti fi sigur ca intreg site-ul iti va fi indexat; e posibil ca la o singura vizita a spiderului doar o parte a site-ului sa-ti fie indexata. Un singur lucru poti face pentru a ajuta spiderul sa te vada ca intreg. Apeleaza la Google Sitemaps! Dup ace ai inscri site-ul tau, Google creaza un fisier XML prin intermediul caruia va avea loc o updatare si indexare instantanee ori de cate ori site-ul tau este supus unor modificari. In acest fel comunici direct cu Google.

#3.AdSense: AdSense este una dintre cele doua modalitati de publicitate pe care Google ti le propune. AdSense presupune ca in cadrul site-ului tau sa-si faca simtita prezenta unul sau mai multe alte site-uri. Acest program este gratuit pentru tine si poata sa-ti aduca bani ori de cate ori un vizitator al tau da click pe link-ul respectiv. Cu alte cuvinte, acest program indeparteaza vizitatorii de site-ul tau (un lucru rau), dar pentru acest fapt esti compensate financiar de Google pentru pierderea suferita (partea buna a programului).
Exista vreun criteriu dupa care Google insereaza aceste link-uri in diverse site-uri? Da, Google cauta similitudini intre site-uri pentru a le face sa lucreze in acest parteneriat. Adica concurenta poate aparea in cadrul site-ului tau? Vestea buna este ca ai la dispozitie un set de filter prin care sa previ aparitia link-ului concurential; mai mult poti sa faci astfel incat aceste link-uri sa apara ca si cand ar fi informatii suplimentare oferite de tine.
Testeaza mai intai Google AdSense pe site-ul tau pentru a vedea daca-ti afecteaza negative traficul sau vanzarile tale. Daca nu te afecteaza negativ tocmai ai gasit o sursa suplimentara de venit. Cat de mult poti castiga in acest mod? Acest lucru depinde, pe de o parte, de cat de mult publicitarul plateste Google pentru cuvintele cheie folosite, pe de alta parte, depinde de cati de multi vizitatori ai tai acceseaza aceste link-uri. Realistic poti castiga undeva intre 0.15$ si 15.0$ per click – si poti castiga pana la cateva sute de dolari pe zi, functie de cat de bine este optimizat site-ul tau.

#4.Adwords: A doua oportunitate de promovare oferita de Google este AdWords. Acest lucru iti da posibilitatea de a crea campanii promotionale pentru afacerea ta, iar Google le posteaza pe site-uri de interes pentru tine.
Exista trei modalitati de derulare a campaniei tale:
In partea dreapta a paginilor de listare a rezultatelor cautarilor Google
In cadrul altor site-uri, prin intermediul AdSense
In cadrul mesajelor transmise prin intermediul Gmail.

Cand creezi o campanie AdWords, tu stabilesti bugetul ei. Tu decizi cat vrei sa platesti pentru fiecare cuvant cheie pe care-l utilizezi, cat timp sa-ti fie afisat link-ul. Poti plati o suma incepand cu 0.05$ pana la maxim 100$ per click, poti stabili un buget zilnic pe care esti dispus sa-l cheltuiesti.
Google foloseste cuvinte cheie pentru a-ti facilita derularea campaniei tale publicitare; acestea sunt relevante pentru tine, astfel incat traficul realizat in urma campaniei iti adduce vizitatori care stiu clar ceea ce vor. Poti sa setezi regiunea in care sa se desfasoare campania ta publicitara, chiar si limba in care sa aiba loc comunicarea ta. Ai la dispozitie un filtru – “negative filter” – prin intermediul caruia poti exclude anumite site-uri prin care s-ar fi putut derula campania ta.
Este bine de a testa AdWords, inainte de a demara o campanie majora. Trebuie sa urmaresti daca click-urile catre tine sa convertesc si in vanzari, daca traficul iti creste sau nu, daca anumite cuvinte cheie sunt sau nu benefice.

#5. GoogleAdvisor.org: Acesta este un blog focusat pe strategiile AdSense, AdWords si PageRank. ( PageRank este un alt instrument Google care iti spune cat de important este site-ul tau – foloseste o scara de la 0 la 10, si-ti spune cat de important esti pentru alte site-uri). Pentru informatii, trucuri, strategii vizitarea acestui site este un prim pas important pe care-l poti face.

#6. GoogleRankings.com: Acest site iti pune la dispozitie instrumentele necesare in a verifica eficienta cuvintelor tale cheie. Poti introduce adresa ta URL si primesti un raport despre densitatea cuvintelor cheie. Apoi poti verifica rank-ul site-ului tau pentru fiecare dintre cuvintele cheie folosite.

#7. GoogleGuide.com: Acest site este un ghid atat pentru incepatori cat si pentru userii experimentati.

Acum aveti informatiile necesare pentru a putea incepe promavarea afacerii tale cu ajutorul Google. Fiecare pas al afacerii tale trebuie facut pentru a rezolva problemele cu care se confrunta clientii tai. Serviciile si instrumentele Google te ajuta in acest demers.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu