3 secrete pentru un site care vinde
Aplica aceste sugestii si transforma utilizatorii in cumparatori
Asadar,site-ul este gata.Ce urmeaza acum?Trebuie sa maresti traficul si lista cu adrese e-mail, sa vinzi si sa lucrezi la optimizarea pentru motoarele de cautare.Lista pare nesfarsita! Detaseaza-te un minut si vei realiza ca este imposibil sa le faci pe toate deodata. Dupa ce ai construit site-ul, primul lucru care ar trebui sa-l faci este acela de a intari procesul de vanzare.
Nu are rost sa cheltuiesti o groaza de bani pe reclame pay-per-click pentru a directiona traficul catre site-ul tau daca niciunul din acei vizitatori nu va cumpara nimic.
Urmeaza acesti 3 pasi inainte de a cheltui o gramada de bani pentru atragerea vizitatorilor.
1.Rafineaza-ti mesajul de vanzari
Ai mai putin de 10 secunde pentru a convinge oamenii sa ramana pe site-ul tau, asadar titlul trebui sa-i incite si sa ii faca sa citeasca mai departe. Cele mai bune titluri spun vizitatorilor ca au gasit ceea ce cautau si le starnesc curiozitatea.
Odata ce le-ai atras atentia cu un titlu destept nu ii lasa sa-ti scape printre degete. Mesajul de vanzari ii poate transforma pe vizitatori in clienti. Fii sigur ca aceasta ii va lamuri pe oameni printr-o modalitate concisa ca:
- se identifica cu problema lor si iti consolideaza credibilitatea
- ii include si explica cu ce poti ajuta
- le spune cum ii va ajuta produsul tau
- neutralizeaza orice obiectie ar putea avea
- ii face sa actioneza si le spune exact ce au de facut.
Un text de vanzari bun ii va introduce pe cititori intr-un proces de vanzari scurt si nu le va da motiv sa dea click mai departe.
Arunca o privire peste al tau si vezi daca toate elementele sunt incluse, si daca nu, acorda-i mai multa atentie.
2.Testimoniale
Ce prezinta mai multa incredere decat o recomandare personala?
O recomandare buna poate convinge si cel mai sceptic client posibil sa cumpere de la tine.
Testimonialele arata ca produsul tau este fiabil, ca face exact ceea ce promiti.Si daca ai o afacere mica si inca nu ti-ai cladit o reputatie, testimonialele sunt indispensabile.
Iata cum poti aduna pareri eficiente si cum poti profita de tine imediat.
Daca nu ai nici un clinet inca, daruieste produsul tau catorva oameni dintre cei care corespund segmentului de piata pe care il tintesti, in schimbul parerii lor.
Daca ai cateva opinii pozitive de la clienti, contacteaza-i si cere-le permisiunea de a le folosi comentariile pe site-ul tau.
Nu e cazul sa-ti fie teama sa ceri pareri.Invita clientii sa-ti acorde votul lor de incredere.cu un link de e-mail care sa spuna “Apasa aici ca sa-ti spui parerea!”.
Trimite e-mail-uri clientilor dupa ce au cumparat produsul tau si intreaba-i cum li se pare.
Incearca sa obtii pareri despre beneficii concrete.
Cati bani a ecconomisit o persoana?Cat timp ar putea petrece fara produsul tau? Cum ia imbunatatit acesta propria experienta?
Vizitatorii tai trebuia sa stie ca acestia sunt aomeni reali. Mentionarea prenumelui, a numelui si a orasului o vor demonstra. O fotografie ar fi nemaipomenita. Si nu uita de clipul video. Vei gasi zeci de oportunitati pentru a folosi marturii in paginile site-ului tau: pe prima pagina, in cadrul mesajului de vanzari, pe o pagina speciala dedicata marturiilor, pe paginile de prezentare a produsului sau in listarile produselor, asadar nu ezita sa le folosesti oriunde poti.
3.Favorizeaza cumpararea
Sunt uimit de cat de multe site-uri ingreuneaza cumpararea. Conform unei cercetari de piata A Gartner Group, mai mult de 50% din vanzarile web sunt pierdute deoarece vizitatorii nu pot gasi ceea ce cauta.Nu face aceasta greseala!
Denumeste clar butoanele de navigare astfel incat sa fie evident ce gasesti daca le apesi. Mentine navigarea simpla si consistenta in tot continutul site-ului, pentru ca vizitatorii sa nu fie nevoiti sa apese de mai multe ori decat este absolut necesar. Ideal ar fi sa se poata cumpara de la tine dupa cel mult doua click-uri.
Foloseste butoane cu denumirea “cumpara” care sa faca legatura cu cosul de cumparaturi ori pagian de comanda la fiecare expunere a produsului, mai ales daca ai un site gen catalog de produse. Dupa ce vizitatorii dau click la pagina de vanzari trebuie sa le oferi solutii cat mai usoare. Pune la dispozitie mai multe modalitati de plata. Acceptatea cardurilor de credit este imperativa, dar si PayPal, Google Checkout sau mandatul postal, astfel incat oricine sa poata incheia tranzactia.
Pe formularul de comanda solicita doar informatiile de care ai nevoie.De exemplu daca vinzi o carte electronica, e improbabil sa ai nevoie de adresa clientului.
Clientul va fi cu atat mai multumit, cu cat va fi nevoit sa furnizeze informatii cat mai putine.
Nu subestima eficienta includerii unui numar de telefon la care oamenii sa poata suna daca au intrebari
Mesajele de vanzare, testimonialele, cosul de cumparaturi - cu aceste trei elemente cruciale pentru un proces de vanzare bine pus la punct, poti directiona cu toata increderea traficul catre site-ul tau.Incearca si vei vedea ca se va schimba!
0 comentarii
Trimiteți un comentariu